Mivel aktívan hirdetünk, különböző folyamatokat tesztelünk és a listánkat is folyamatosan építjük, ezért nagy előny, ha legalább ismered a Hirdetéskezelőt.
Hirdetési tapasztalat alatt nem csupán posztok kiemelésére gondolunk, hanem arra, hogy ha rád bízhatom az egyik értékesítési tölcsérünket, akkor proaktív módon tudd azt menedzselni. Értsd és elemezd a hirdetések hatékonyságát, készíts riportokat és tegyél javaslatokat a folyamatok jobbá tételére. El tudd készíteni a szükséges változtatásokat, legyen szó képről, szövegről vagy beállításokról.
Vannak oktató anyagaink, amik segítségével megismered gyorsan amire szükségünk lesz, de nem előny ha jelenleg neked teljesen kínai a hirdetéskezelés. ( Ettől még jelentkezhetsz, mert nem kizárt, hogy más csinálja ez esetben a hirdetéskezelést/ vagy bele is tudsz tanulni!)